Strona główna / Nasze usługi / Fitness & zajęcia autorskie

Fitness & zajęcia autorskie

Fitness

 ZADZWOŃ I ZAPISZ SIĘ:

 +48 600 030 310  

 +48 42 256 87 87    

+48 42 689 94 40  

 

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia i odpowiedniej postawy ciała. Jednym ze sposobów na to, aby zadbać o dobrą kondycję są zajęcia fitness, które pozwalają wykonać trening poszczególnych partii ciała – w szczególności brzucha, ud, pośladków oraz ramion. Takie ćwiczenia przeznaczone są zarówno dla osób szczupłych, które chcą pozostać w dobrej formie i jedynie wymodelować ciało, jak i tych zmagających się z nadwagą, którym zależy na zmniejszeniu poziomu tkanki tłuszczowej. W zależności od stopnia zaawansowania ćwiczenia mogą obejmować proste czynności oraz nieco trudniejsze ruchy, nierzadko z wykorzystaniem specjalnych przyrządów. Fitness to szereg korzyści dla Twojego organizmu – likwiduje różnego rodzaju bóle, rozciąga i rozluźnia ciało, pozwala zrelaksować się a także pozbyć się różnych dolegliwości zdrowotnych.

Programy autorskie

Joga Kundalini

Less Stres – Zarządzanie Stresem

Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek tak, że obudziłeś się rano i bez większego uzasadnienia czułeś się dziwnie wykończony a w ciągu dnia próbowałeś pokonać to okropne zmęczenie pijąc kolejną kawę żeby wytrwać?

A może jest tak, że w ogóle nie możesz zasnąć bo gonitwa myśli nie daje się zatrzymać? A gdy już się uda.. nagle jak na złość… dzwoni budzik?

Masz to nieprzyjemne wrażenie, że jesteś zbyt mocno zestresowany bo ilość rzeczy jakich się od Ciebie oczekuje można by obdzielić kilka osób na pełnym etacie? Do tego wracasz do domu i czujesz, że coś jest nie tak, że chciałeś czegoś lepszego… czegoś pełniejszego?

Może reagujesz zbyt emocjonalnie , złościsz się, wykazujesz się dużym zniecierpliwieniem a nawet agresją? To zaczyna Cię przerastać..

Zacząłeś częściej czuć się bardzo przemęczony, chorujesz, miewasz apatyczne stany a wyniki badań mieszczą się w normie? Masz ochotę na „ złe“ jedzenie? Krótko mówiąc  czy doskwiera Ci  chroniczne przemęczenie?

Od dawna lekarze i terapuci zwracają uwagę na syndrom wyczerpanych nadnerczy. Niestety współczesna medycyna głównego nurtu uznaje tylko skrajną wersję zmęczenia nadnerczy znaną jako choroba Addisona. Natomiast rzadko wspomina o hypoadernii czyli „wypalonych nadnerczach“, którego głównym powodem jest stres, zła dieta i brak ruchu.

 

Jednym z najskuteczniejszych sposobów radzenia sobie ze stresm i wynikającym z tego syndromem chronicznego przemęczenia jest praca ze świadomym, kontrolowanym oddechem i umiejętnością świadomego relaksowania się. Niestety „dobra impreza i kieliszek szampana“ na odstresowanie to droga na skróty i prowadzi do jeszcze większego osłabienia i przemęczenia.

 

Joga Kundalini jest skuteczną technolgią, która pomaga Ci radzić sobie z napięciem emocjonalnym, stresem. Wpływa na równowagę psychofizyczną,  przywraca witalność i radość życia.

Praktyka Jogi Kundalini to ćwiczenia połaczone z oddechem, praca z mantrą która jest jak balsam dla naszego umysłu.

Dlatego jeśli chcesz mieć wiecej energii, dobrego samopoczucia i zdrowia zacznij od świadomego kontrolowanego oddychania oraz świadomego ruchu.
Prawidłowe oddychanie ma wpływ na nasze  stan zdrowia, stan umysłu, życie, a nawet jego długość. Wszystko zależy od tego jak bardzo jesteś świadomy swojego oddechu i jak umiemy z niego korzystać.

Mimo, iż oddech jest podstawą naszego życia to w dalszym ciągu tak niewielka liczba osób zastanawia się nad tym jak oddychać prawidłowo. Jak się okazuje prawidłowe oddychanie wymaga od nas nauki i cierpliwości.

Czy czujesz się zmotywowany do działania i zadbania o siebie?

To zarezerwuj sobie Casz na:

Zmianę

Doświdczenie

Ruch

Oddech

Wypoczynek

Inspirację

Energię

Biorąc odpowiedzialność  za siebie i  dając sobie przestrzeń na chwilę pracy „ nad sobą“  zyskasz:

1. Stabilizację emocjonalną – rytm oddechu wpływa na Twoje emocje – zmienisz stan swojego umysłu na bardziej spokojny i zrównoważony. Bowiem istnieje ścisły związek pomiędzy Twoim oddechem i myślami.
2. Możesz uwolnić się od negatywnych emocji.
3. Możesz obniżyć swoje ciśnienie.
4. Oczyścisz ciało i umysł z toksyn.
5. Zadbasz o swój stan zdrowia
6. Rozluźnisz i zrelaksujesz cały organizm.
7. Dotlenisz cały organizm.
8. Poczujesz jak energia w Twoim organizmie wzrasta a Ty odzyskujesz witalność i radość.

  1. Nauczysz się jak radzić sobie ze stresem dzięki głębokiej relaksacji
  2. Większa jasność umysłu pozwoli Ci łatwiej podejmować wyzwania i dokonywać zmiany

Zapraszam Cię serdecznie!

AGNIESZKA DĄBROWSKA Absolwentka Wojskowej Akademii Medycznej, psychopedagog, trener, instruktor jogi i technik relaksacyjnych dla dzieci, certyfikowany nauczyciel jogi kundalini obejmującej takie programy jak: uzależnienia, profilaktyka stresu i zarządzanie sobą w stresie, równowaga emocjonalna, techniki wprowadzające do medytacji oraz świadomego pogłębiania wiedzy związanej z powrotem do zdrowia, witalności i naturalnego rytmu życia.  Prowadzi warsztaty, wykłady oraz konsultacje indywidualne dla dorosłych i dzieci. Autorka szkoleń i warsztatów biznesowych oraz otwartych  z zakresu komunikacji,  zarządzania stresem, obsługi klienta oraz z szeroko pojętego corporate wellness. Pasjonatka  zafascynowana człowiekiem i jego potencjałem. Specjalistka od łączenia ludzi, potrzeb oraz metod tworzących synchroniczną całość.

Szkoła Pleców – profesjonalny Program Autorski Mariana Listkowskiego

Przedstawiamy autorski zestaw ćwiczeń i zachowań w życiu codziennym, który pozwala zabezpieczyć postawę ciała przed deformacją i rożnego rodzaju bólami. W szkole kształcone są zachowania, które chronią kręgosłup i jego układ mięśniowo–więzadłowo–stawowy oraz nerwowy przed nadmiernym obciążeniem.

Regularne ćwiczenia zapewniają przywrócenie odpowiedniego balansu napięcia, siły i elastyczności całego aparatu ruchu. Ćwiczenia są prowadzone i wykonywane w niskich pozycjach.

Głównym zamysłem tych zajęć jest profilaktyka i łagodzenie bólu ciała – prowadzi je Marian Listkowski.

Stretching – Program Autorski Mariana Listkowskiego

Zajęcia w tym programie poświęcone rozciąganiu wszystkich partii mięśni ciała. Dzięki takim ćwiczeniom Twoje ciało stanie się bardziej elastyczne i zostanie przygotowane do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Pozwala to także na zwiększenie ruchomości stawów. Stretching skutecznie likwiduje przykurcze mięśniowe, które mogą być spowodowane na przykład siedzącym trybem pracy. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich oraz są połączone z możliwością wyciszenia i relaksu.

Celem tych zajęć jest przede wszystkim uelastycznienie mięśni i ścięgien, praca nad oddechem, wyciszenie i wydłużenie sylwetki.

NTM – trening mięśni dna miednicy – Program Autorski Aleksandry Listkowskiej

Jesteśmy jedynym klubem fitness w Łodzi, który przygotował specjalistyczny trening mięśni dna miednicy.

Tego typu ćwiczenia kształcą zachowania, które chronią mięśnie dna miednicy przed osłabieniem skutkującym powstawanie problemów urogenitalnych zarówno u kobiet, jak i mężczyzn. Stosując się do naszych wskazówek, można przywrócić siłę i sprawność mięśni dna miednicy oraz układów synergistycznych u osób już dotkniętych tą przypadłością w szerokim zakresie przypadków. Skuteczność tych ćwiczeń jest zaskakująco wysoka, a efekty w większości przypadków są dodatkowo bardzo trwałe.

Zależy nam na odpowiednim przygotowaniu i nauczeniu danych mięśni do reakcji, która jest adekwatna do przykładowej sytuacji. Stosując ćwiczenia zapobiegamy zatem opuszczaniu się narządów dolnej części jamy brzusznej, powstawaniu przepukliny pachwinowej, czy nietrzymaniu moczu… Ponadto każdy mężczyzna może uchronić się w ten sposób przed powiększeniem prostaty i przykrymi konsekwencjami, związanymi z tą dolegliwością.

Fitness dla seniorów

Trening fitness nie jest zarezerwowany wyłącznie dla młodych osób. W ramach autorskich programów opracowanych przez trenerów i specjalistów Centrum Nowa Europa zapraszamy na zajęcia fitness dla seniorów. Nie ważne jaki jest twój stopień wytrenowania i sprawności. Na tych zajęciach z pewnością znajdziesz coś dla siebie. Ćwiczenia mają spokojny charakter i umiarkowane tempo, jednak są niezwykle wydajne. Angażują wszystkie grupy mięśniowe, a różnicę można poczuć już po kilku systematycznych treningach.

Jak zacząć Fitness ?

Osoby, które nigdy lub od dawna nie podejmowały aktywności fizycznej, zdecydowanie powinny rozpocząć od treningów spokojnych i o umiarkowanej intensywności. Nie należy też forsować organizmu codziennymi i długotrwałymi treningami. Treningi powtarzane trzy-cztery razy w tygodniu w zupełności wystarczą. W miarę wzrostu sprawności, poprawy kondycji i przyzwyczajenia do wysiłku można podjąć się bardziej intensywnych ćwiczeń. Decyzja o rozpoczęciu treningów, szczególnie w przypadku osób z chorobami przewlekłymi bądź ograniczeniami ruchowymi, powinna zostać skonsultowana z lekarzem. Osoby początkujące mogą skonsultować się z naszymi trenerami.

Rozpoczynając treningi fitness warto zaplanować czas na regenerację mięśni. Dlatego rekomendujemy jedno-, dwudniowe przerwy pomiędzy treningami.

Co zabrać na trening?

Treningi fitness w Centrum Nowa Europa odbywają się w przystosowanej sali. Na zajęcia należy zabrać wygodny strój sportowy oraz obuwie sportowe, może z lekką, amortyzującą podeszwą. Akcesoria, takie jak maty czy hantle, znajdują się na wyposażeniu.

Zadbaj z nami o swoje ciało i kondycję!

Skorzystaj z programów autorskich i zapisz się na zajęcia już dziś!